Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)Реферативна база даних (3)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Левківська К$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
1.

Петрук О. М. 
Особливості розвитку фінансового моніторингу [Електронний ресурс] / О. М. Петрук, К. Д. Левківська // Вісник Житомирського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. - 2013. - № 2. - С. 288-293. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vzhdtu_econ_2013_2_38
Попередній перегляд:   Завантажити - 366.949 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Левківська К. 
Аналіз ціннісної сфери інноваційного навчального закладу [Електронний ресурс] / К. Левківська // Педагогічний дискурс. - 2014. - Вип. 16. - С. 102-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2014_16_21
Розглянуто основні галузеві підходи до класифікації цінностей сфери освіти. Спроектовано систему філософських уявлень про цінності, їх зміст та класифікацію на площину освітніх пошуків. Охарактеризовано різні підходи до класифікації цінностей на: предметні та суб’єктні, внутрішні та зовнішні, домінантні, варіативні та девіантні, абсолютні (вічні) та ситуативні, духовні, моральні, релігійні, естетичні, матеріальні, особистісні, групові та загальнолюдські. Розкрито сутність і зміст особистісних, групових та загальнолюдських цінностей з урахуванням специфіки діяльності інноваційних навчальних закладів; подано освітні характеристики означених груп цінностей. Сформульовано висновок про доцільність класифікації цінностей інноваційного навчального закладу як загальноосвітніх та конкретно-педагогічних (цінностей-цілей і цінностей-засобів). Відзначено особливу роль і місце в навчально-виховному процесі інноваційного навчального закладу базових цінностей особистості й закладу загалом як освітньої інституції.Представлены основные отраслевые подходы к классификации ценностей сферы образования. Спроектирована система философских представлений о ценностях, их содержании и классификации на плоскость педагогических поисков. Дана характеристика и анализ различных подходов к классификации ценностей на: предметные и субъектные, внутренние и внешние, доминантные, вариативные и девиантные, абсолютные (вечные) и ситуативные, духовные, моральные, религиозные, эстетические, материальные, личностные, групповые и общечеловеческие. Раскрыты сущность и содержание личностных, групповых и общечеловеческих ценностей с учетом специфики деятельности инновационных учебных учреждений, даны образовательные характеристики представленных групп ценностей. Сформулирован вывод о целесообразности классификации ценностей инновационного учебного учреждения как общеобразовательных и конкретно-педагогических (ценностей-целей и ценностей-средств). Отмечена особенная роль и место в учебно-воспитательном процессе инновационного учебного учреждения базовых ценностей личности и учреждения как образовательной институции. The article presents the main branch approaches to the classification of values education .It was designed system of philosophical ideas about the values of their content and classification of the plane of pedagogical research. The characterization and analysis of the different approaches to the classification of values are presented here on: substantive and subjective, internal and external, dominant, divergent and deviant, the absolute (timeless) and situational, spiritual, moral, religious, aesthetic, physical, personal, group and universal.
Попередній перегляд:   Завантажити - 277.578 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Левківська К. В. 
Моделювання процесу впровадження організаційно-педагогічних умов реалізації ціннісних засад діяльності інноваційних навчальних закладів [Електронний ресурс] / К. В. Левківська // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка . - 2014. - Вип. 3. - С. 158-164. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VZhDU_2014_3_32
Попередній перегляд:   Завантажити - 211.784 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Левківська К. В. 
Аксіологічні характеристики науково-теоретичних підходів до проблеми дослідження діяльності інноваційних навчальних закладів [Електронний ресурс] / К. В. Левківська // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка . - 2014. - Вип. 5. - С. 144-148. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VZhDU_2014_5_25
Попередній перегляд:   Завантажити - 186.329 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Левківська К. В. 
Критерії моніторингу діяльності інноваційних загальноосвітніх навчальних закладів: акмеологічний підхід [Електронний ресурс] / К. В. Левківська // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. - 2016. - Вип. 4. - С. 81-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VZhDUP_2016_4_18
Попередній перегляд:   Завантажити - 351.634 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Левківська К. В. 
Аксіологічний компонент іншомовної підготовки сучасних фахівців [Електронний ресурс] / К. В. Левківська, М. С. Давидович, Т. М. Вергун, Н. В. Лихошвед // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки: реалії та перспективи. - 2023. - Вип. 91. - С. 151-155. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_5_2023_91_33
Попередній перегляд:   Завантажити - 311.736 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського